Fangirling #1

Snažím se zlepšovat kvalitu svých článků a nepsat o každý kravině,ale tohle svoje fangirling jsem si nemohla odpustit. Takže z toho udělám takovou sérii. V podstatě budu psát o čemkoli co mě napadne ohledně filmů a seriálů, které zrovna sleduju. Připravte se na hoooodně Marvelu, Supernatural a This is us :D V komentářích se od vás ráda dočtu co zrovna vy teď rádi sledujete,or what makes your fangirl heart go crazy :) 

Zrovna jsem dokoukala třináctý díl třinácté řady Supernatural. Což je naprosto šílený, protože 13 SÉRIÍ! A ještě divnější je, že mě to fakt furt baví. Myslím, že hlavní podíl na tom určitě má to, že díky všem conům a instagramu Gen, Mishy a Danneel to nejsou jenom herci co vidím jednou týdně v seriálu ale naprosto úžasní lidi, u kterých mám pocit, že je znám i když jsou příšerně daleko. A taky zbožňuju, že jsou tam všichni jedna velká rodina. Vím, že to zní strašně naivně ale doopravdy. Gen jela za Jared na Valentýna spolu s klukama a Tom měl čepici s logem Jensenova pivovaru (nebo co to je, myslím, že pivovar). Jenom takový příklad. Jsem strašně vděčná, že se Gen ráda dělí o fotky a chvilky z jejich rodinného života, kde bych jinak brala ty drby informace? :D

Třináctý díl byl super, zase mi ukázal, proč mě ta zápletka furt baví. A taky se tam konečně objevila Danneel. Ona je tak nádherná a talentovaná, fakt. Zamilovala jsem si sestru Jo. A myslím, že s Lucim budou skvělej pár :D Ne vážně, ona je naprosto úžasná a on i přes to jeho "jsem nejhorší bytost na světě" (což by vlastně i měl být) docela tvárnej. Jak jinak by se v klidu místo pekla spokojil s nebem? :D Prostě bere všechno, dokáže se skvěle přizpůsobit situaci :D. Takže jo, tahle dějová linka mě fakt baví a jsem na to zvědavá. Mimochodem anděle v SPN nesnáším tak milionkrát víc než démony a někdy jsou fakt prostě jenom hloupí. Bude sranda až se jim to vymstí, zase.

Taky mě baví, jak je Cas je se vším hotovej. Prostě už má dost. A je to pochopitelný a taky dost vtipný :D Ale jak by jste se cítili vy, kdyby jste umřeli, bojovali sami se sebou, vrátili se zpátky, ztratili svého adoptivního syna, neposlechli svého manžela, nechali se unést a zklamali již řečeného manžela? A do toho by jste museli být zavření v pekle s tím nejotravnějším člověkem andělem na zemi/nebi/pekle. Prostě bych ho nejradši objala a už nikdy nepustila :D A je super, že z toho není prostě už tak smutnej ale prostě jenom hotovej.

Teď se vrátíme o pár dílů zpátky, doslova o pár, protože budu mluvit o jedenáctém díle - Wayward sisters. Já nutně, nutně potřebuju, aby to prošlo a oni z toho udělali spin off seriál. Já kluky miluju ale potřebuju,aby moje holky měli víc screen time, přesně tolik, kolik si zaslouží. A samozřejmě, že se budou pořád navštěvovat a pomáhat si,ale já prostě potřebuju Jody, Alex, Claire,Donnu a tu sidekick holku u níž si ještě nepamatuju jméno spolu. A taky potřebuju, aby oživili Charlie a dali jí s holkama dohromady, ale to už chci fakt moc. Ten díl byl naprosto úžasnej. A potřebuju prostě vědět víc. Prosím prosím prosím.

Pokud jde o ostatní seriály, nechám si to zase na jindy a jenom se zmíním o pár filmech (Marvel si taky nechám na jindy, chystám totiž velkej rewatch před Infinity war). Nevím, jesti už jsem o tom psala (asi jo) ale před koncem minulýho roku jsem viděla Call me by your name a pořád se nemůžu dostat přes to, jak perfektní to je. Timotheé se stal mým novým crushem a ty dva mám i na tapetě. Neustále se mi k tomu vrací myšlenky. To zasazení do Itálie v 8O letech perfektně sedělo k romanci těch dvou. Geniální nápad, geniální herci, geniální romance. Vlastně si to brzo pustím znova. 
A podobný dojem na mě zanechal film Kill Your Darlings. Jedná se o film podle skutečné události a točí se okolo Beat geneartion. Hlavní roli hraje Daniel Radclife a skvěle mu sedne. Není to moc můj typ ale v roli uhlazenýho, rozpolcenýho studenta přední univerzity mu to fakt sekne. A druhá hlavní postava je strašně podobná Dracovi, takže do celý vypadá jako Drarry fanfiction. Je to srdcervoucí a krásný a hořkosladký. Rozhodně doporučuju.

Minulý týdne jsme byli s holkama z vejšky v kině. Původně se mělo jít na Coco, na což jsem se těšila ale nakonec jsme to kvůli mě přesunuli na večer a to zrovna dávali Jumanji. Bylo to skvělý a tak vtipný! The Rock je pořád skvělej, herecký výkony byli úžasný, já vím, že se opakuju ale prostě neznám tolik synonym ke slovu úžasný :D Hlavně výkon herce, co měl hrát sedmnáctiletou holku uvízlou v roli čtyřicetiletýho chlápka byl senzační, věřila jsem mu naprosto všechno. A pro dnešek už stačí, ozvu se až dokoukám This is Us nebo zhlédnu The Greatest Showman. 

Komentáře

  1. Jumanji se mi také moc líbilo :D Koukali jsme na to s přítelem a u některých scén jsem se fakt zasmála. Tahle série zní super. :)

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  2. Páne jo dlouho jsem tu nebyla a taková změna. Krásné provedené změny. =)
    Jsem ráda, že povídání o seriálech tu necháš, je to fajne. =D Jinak Supernatural jsem nesledovala ani nepamatuji. Skončila jsem i 11 serie a už je 13?? Wow

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem si zamilovala 13 reasons why. To zpracování mi přišlo prostě geniální. Je to takové dětinské, když si vezmu, že mi táhne na 22 a "hrdinům" je asi 17, ale horzně se mi to líbílo a už se nemůžu dočkat další série. Taky jsem koukala na Scream Queens, ale bohužel doteď nemohu říci, jestli se mi to líbilo ne. Hodně jsem se ponořila do AHS, ale první série pro mě byla naprosto nejlepší. Ty další byly někdy horší někdy fajn, ale na první nezapomenu. :-) Teď koukám na Superdrbnu, už po druhé.. :D A jsem během necelého měsíce u 5 série, což je u mě docela úspěch. :D

    Vím, že reklamy nemá nikdo rád, ale moc ráda bych Tě pozvala ke mně na Instagramový profil @outcryblog , kde právě probíhá soutěž o sypané čaje a na konci měsíce bude probíhat další o brože bypolak. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jumanji mám ráda i původní, tuhle novou verzi jsem ještě neviděla, ale viděla jsem spoustu ukázek a vypadalo to peckově. :-) My bychom teď chtěli jít do kina na nový český film Tátova volha, vypadá to jako dobrá blbina, ale bude to asi sranda. :-) Tak jsem na to zvědavá.

    OdpovědětVymazat
  5. Taky je mám moc ráda, už jen kvůli bodům v DM :D ale výrobky jsou některé hodně kvalitní a voní a mají úžasné obaly. Masek mám spoustu a čekám až udělám článek na téma masky balea :))

    OdpovědětVymazat
  6. Supernatural neznám, ale o Coco jsem slyšela! :D Ale jsem tak líná utrácet za kino, že si počkám na online:D.
    A the greatest showman bych chtěla vidět! :)

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
  7. Na Supernatural taky koukám, ale jsem o pár sérií pozadu :) A jUmanji bych taky ráda viděla :)

    OdpovědětVymazat
  8. Taky si dělám velkej rewatch před Infinity War :D a na Call me by your name už se chystám děsně dlouho, tak jsi mě asi konečně pořádně nakopla a zejtra se na to snad podívám :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat